Vi har, ud for vores indsamlede informationer, giver vores bud på, hvordan fremtidens ungdom vil komme til at se ud:
Vi tænker, at markedet for ”ungdomsattituder” er så stort og indbringende (medier, tøj osv), at det i sig selv medfører et pres eller en bevægelse. Derfor bliver ”betweenerne” (en gruppe, som er dukket op i halvfemserne. Består af kønsmodne børn på 8-13 år ca.) en gruppe, der kommer til at fylde mere, fordi de bliver påvirket af, eksempelvis Bratz-dukker med store bryster og store læber.
Desuden tror vi, at det at gå fra barn til voksen vil blive en længere cyklus psykisk, fordi vi lever længere og længere. 30’erne vil blive de nye 20’erne og 40’erne vil blive de nye 30’ere.
Desuden tror vi, at det at gå fra barn til voksen vil blive en længere cyklus psykisk, fordi vi lever længere og længere. 30’erne vil blive de nye 20’erne og 40’erne vil blive de nye 30’ere.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar